Friday 8 July 2011

sayer raser bersalah ='[

hari ni.. tgh busy handle patient2.. tetiba aku dgr my dsa gelak sakan.. kaw2 nyer.. i tot sumthing interesting happen.. so i purposely meninggalkan my patient (xlama.. 30secs only).. i asked them wut happen.. then they gelak sambil ckp 'abisla doktor.. ader org rambut cam pontianak datang.. abis r.. mimpi ngeri malam ni.. aku xphm tp gelak gak.. just assume.. maybe ader dak2 punk akan masuk sini..

then smpi la turn patient yg they called 'pontianak' tu.. am excited actually.. nak tgk yg ner.. kalo dak2 rempit ni aku mmg suka wat gns2 je.. since diorg budget ganas.. haha.. pdn muka (jadi siler jdi baek dan sopan santun biler ke klinik.. coz baru aku treat sesopan yg mgkin.. hehe)

ok.. blk pada citer td.. then my dsa called her name.. eyh? aku igt laki? pmpn? aku pn tggu.. lama.. it takes about 5 minutes.. seriously.. aku xsabo menunggu (since patient berlambak tggu).. so aku menjengah pintu.. tetiba.. aku raser sedey giler.. sumpah!

oh dear god.. i nvr tot they talked about this lil old lady.. with parkinson summore! aku sedey! mood aku trus swing.. marah.. (obviously xder yg prasan since aku pki mask) aku raser kejam giler gelakkan org tua ni.. air muka dier cam sedey.. aku prasan air mata dier nak jatuh.. tetiba aku jd makin sedey giler (i knw dis entry byk words 'giler'.. sory for that) nak bkk mulut pn menggigil..

hati aku sayu.... xley slhkan my dsa gak.. kinda weird gak la this old lady pki rambut palsu with striking red headband dgn make-up tebal.. but i feel soo rude since dier xlarat dah.. n u shud act tolong pimpin nenek ni ke dental chair.. not just sitting there gelakkan kot? (ok i admit.. aku pn xwat.. sbb aku just tergamam kat situ je... omg... aku seriously xsangker aku telah made fun of the old lady.. aku mmg igt diorg ckp psl dak2 rempit maner ntah) maner anak dier ni????? sumpah aku berasap!! i can't imagine if my mom at her place.. dier tau org gelakkan dier (duhhh!!! semua dsa tgk dier xberkelip kot.. tersengih cam kerang busuk).. dier tunduk bwh jer.. sampai dental chair dier pndag aku jer.. xnak pndag tmpt len..

this old lady slh gak la.. suppose it ly.. umo2 gini.. pkilah tdg (her med record stated 72yo) no need to wear make up like that.. anak dier xreti jager mak ke? hello?? aku xtau nape aku sedey sgt ngan nenek ni.. waktu dier berckp ngan aku.. suara dier terketar2 dah.. nampak xlarat giler.. aku cbt gigi dier pn sketnyer sopan santun (amik 10minit gak r.. sbb this patient takut.. plus dier xlarat bkk mulut lelamer)

aku snanyer xtahu nak stated aper kat sini.. maybe aku just nak krgkan raser bersalah kt nenek ni coz gelakkan dier b4.. waktu aku anta patient ni kluar pn.. air mata aku dah bergenang.. mende ntah sedey sgt (okey.. aku sentimental jap) huu~ still sampai skang.. aku rasa salah giler.. kurang aja giler.. dear old lady.. plz forgive me.. i pray someone will guide you and take care of you.. Ya Allah.. bimbinglah dan berilah hidayah kepadaku dan dirinya



SAYA RASA SAYA JAHAT SANGAT ='(

No comments: